الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"
الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"

ضيوفنا الكرام أجدد الترحيب بكم مرة أخرى وأشكركم علي زيارتكم موقع الأقتصادي، مرحباً بك عزيزي الزائر علي موقع الأقتصادي، الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، حيث نسعي جاهدين ان نكون عند حسن متابعتك لموقعنا، "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، عزيزي الزائر، موقع الأقتصادي هو موقع إخباري شامل يضم أحدث المستجدات علي الساحة العربية والدولية ،الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، حيث نقوم بالبحث عن أهم وأخر الأخبار من كافة المواقع والوكالات الأخبارية، الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، لنقوم بعرضها علي موقعنا، "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، وحتي يتسني لك أن تتابع كل ما هو جديد في عالم الأخبار .

الأربعاء 26 سبتمبر 2018 10:45 صباحاً ـ الأقتصادي ـ هاجم الإعلامي مدحت شلبي، جماهير النادي الاهلي، واتهمهم بأنهم من قتلوا زملائهم بالألتراس في مذبحة بورسعيد الشهيرة.

وقال "شلبي"، في حلقة من برنامجه "مساء بيراميدز" على فضائية "بيراميدز"، مساء أمس: "من عام 2011 وإحنا عايشين في فوضى وقلة أدب من وقت ما يسمى بـ(ثورة شعب) اللي دخل فيها الرعاع واستباحوا كل شيء سيء، مش هما دول برده اللي موتوا 72 من زمايلهم؟ (جماهير الاهلي في مباراة حوريا)".

وتابع: "ياللي عاملين حاميين حمى النادي الاهلي انتوا قتلتوا زمايلكم بالأفعال المشينة اللي عملتوها في بورسعيد، لما رفعتوا يافطة كاتبين فيها (بلد الباله مجبتش رجالة)، أنتوا إلي قتلتوهم".

نشكركم علي حسن متابعتانا، الإقتصادي : "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد"، عفواً لا تنسي الأعجاب بصفحاتنا عبر مواقع التواصل الأجتماعي الخاصة بموقع الأقتصادي، لتصلكم أهم وأخر الأخبار السياسية والأقصادية والرياضية والفنية أولاً بأول من موقع الأقتصادي، "إنتوا اللى قتلتوا زمايلكوا فى بورسعيد".

المصدر : المصريون